- magyar
- english
Kancellári tájékoztatás (2020.04.21)
Tájékoztatom Önöket, hogy a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel, a Kancellária működési rendjét módosító kancellári utasításban foglaltak szerint elkészült a Rendkívüli Helyzetben alkalmazandó Gazdasági-ügyvitelkezelő Rendszer (továbbiakban RHGR) HR modulja.
Az RHGR HR moduljának fő funkciói:
A rendszer a munkáltatói jogkör gyakorlók számára lehetővé teszi a jogkörükbe tartozó intézkedések kezdeményezését, egyes kötelezettségek teljesítését, illetve e jogkörökben a Humángazdálkodási Igazgatóság és a Humánpolitikai Igazgatóság által elkészített intézkedések munkáltatói jogkör gyakorlók részére történő elektronikus továbbítását.
A HR modul tagolása:
- Keresőképtelenség jelentése
- Munkavégzéshez kapcsolódó folyamatos változás jelentés
- Nem egészségügyi szervezetek havi munkaidő és távollét jelentése
- Klinikai Központ jelenléti ív feltöltése
- Új alkalmazás, kinevezés kezdeményezése
- Kinevezés módosítás kezdeményezése
- Közalkalmazotti jogviszony megszüntetése.
- Egyéb HR dokumentum / intézkedés
Az RHGR HR moduljának egyetemi szintű éles indulásának időpontja: 2020. április 22.
Az RHGR-ben felhasználói szerepkört a szervezeti HR ügyintézők, Humángazdálkodási Igazgatóság és Humánpolitikai Igazgatóság dolgozói, valamint a munkáltatói intézkedések jóváhagyási folyamatában részt vevő személyek kapnak.
Külön adminisztráció nélkül bármelyik dolgozó tudja jelezni a keresőképtelenségét a keresőképtelenség igazolás feltöltésével. A belépéshez egyetemi LDAP azonosító szükséges. Az orvos által kiállított keresőképtelenségi igazolás(oka)t a dolgozónak be kell szkennelnie (vagy le kell fényképezni), és a webes felületen (rhgr.unideb.hu) keresztül feltöltenie.
A rendszer bevezetéséről, illetve a HR ügyintézéshez kapcsolódó eltérő szabályokról kancellári utasítás lép életbe. Az utasítás szabályozza a veszélyhelyzet ideje alatt a munkáltatói kötelezettségek és intézkedések eltérő folyamatát, valamint a HR ügyiratkezelés és dokumentum megőrzés eltérő szabályait, valamint átmeneti szabályokat fogalmaz meg a folyamatban lévő ügyek kezelését illetően.
A kancellári utasítás a Kancellária honlapján olvasható.
Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét és az Önök fegyelmezett együttműködését az egyetem működtetési feladatainak folyamatossága és mindannyiunk egészségének védelme érdekében!
Debrecen, 2020.04.21.
Tisztelettel és köszönettel:
Prof. Dr. Bács Zoltán
kancellár